کشتی شوشتر
wrestlingshoushtar


تهران میزبان جام جهانی 2013 است نه مازندران

دبير فدراسيون كشتي گفت: تهران ميزبان رقابت‌هاي جام جهاني كشتي آزاد و فرنگي است.


عارف ربطي در گفت و گو با روابط عمومي فدراسيون كشتي با بيان اين مطلب افزود: اين رقابت‌ها در رشته كشتي فرنگي روزهاي 1 و 2 اسفندماه و در رشته كشتي آزاد روزهاي 3 و 4 اسفند ماه در سال 12 هزار نفري مجموعه ورزشي آزادي تهران برگزار خواهد شد.


وي خاطرنشان كرد: تمامي امور لازم از جمله معرفي هتل‌ها و امكانات ديگر در اين زمينه با فدراسيون جهاني كشتي هماهنگ شده است و اين مسابقات به ميزباني تهران انجام مي‌شود.

ربطي در پايان گفت: فدراسيون كشتي با ميزباني مازندران در رقابت‌هاي جام جهاني 2013 موافقت نكرده است.


 




تاریخ: سه شنبه 28 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط کورش شیرازی

 

علیرضا سلیمانی پهلوان باشی کشور شد/

قهرمان سابق کشتی آزاد جهان: ما هیچکدام پهلوان نیستیم

 

علیرضا سلیمانی در مراسمی با حضور اعضای هیات اجرایی فدراسیون بین المللی ورزش زورخانه ای به عنوان پهلوان باشی کشور معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، به این ترتیب از این پس صدور حکم زنگ و ضرب تمامی ورزشکاران، کهنه سواران و عیاران کشور منوط به بررسی و دستور سلیمانی و کمیته احیای حقوق کشتی پهلوانی که زیر نظر او فعالیت می کند، خواهد بود.

قهرمان سابق سنگین وزن کشتی آزاد جهان پس از دریافت حکم پهلوان باشی کشور داشت: پهلوانی فروختنی نیست و باید بدانیم که ما هیچکدام پهلوان نیستیم زیرا پهلوان واقعی امیرالمومنین (ع) است و امیدوارم بتوانیم بخش کوچکی از فضایل و روحیات او را در وجود خود متبلور کنیم.

سلیمانی افزود: پهلوان باید علاوه بر مردمداری، دیانت هم داشته باشد. کسی که پا در عرصه پهلوانی می گذارد نوکر و خادم اهل بیت است زیرا ورزش زورخانه ای با نام امام علی (ع) و اولاد او شروع می شود و با نام امام زمان (عج) به پایان می رسد.

پیش از انتخاب علیرضا سلیمانی به عنوان پهلوان باشی کشور باستانی کاران به اجرای گوشه هایی از ورزش زورخانه ای پرداختند.

در این مراسم جمع زیادی از پیشکسوتان ورزش باستانی و زورخانه ای ایران و اعضای هیات اجرایی فدراسیون بین المللی ورزش زورخانه ای حضور داشتند.

سلیمانی در کارنامه خود شش دوره انتخاب به عنوان پهلوان کشور را دارد.


 




ارسال توسط کورش شیرازی

از سوی حوزه فنی تیم های ملی کشتی آزاد :
ضوابط داوری جدید جهت اجرا در کلیه مسابقات کشتی آزاد استانی و کشوری اعلام شد.

بنا به اعلام روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان ، فدراسیون کشتی با ارسال بخشنامه ای که از سوی حوز فنی تیمهای ملی کشتی آزاد صادر گردیده ، ضوابط و مقررات داوری پیشنهادی که در رقابتهای کشتی آزاد عمومی قهرمانی کشور به اجرا درآمد ، پس از تشکیل جلسات تبادل نظر با حضور کارشناسان داوری و فنی استانها ، جهت ابلاغ به کلیه هیئتهای ورزشی ارسال نمود .

براین اساس و با توجه به ابلاغ صورت گرفته کلیه مسابقات قهرمانی استان و کشور در کشتی آزاد از این تاریخ بر اساس قوانین داوری و مقررات جدید که ذیلاٌ عین آن آمده است ، اجرا خواهد شد. .  


لطفا به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
ارسال توسط کورش شیرازی

از سوی هیئت کشتی خوزستان برنامه رقابتهای کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان قهرمانی استان خوزستان بمنظور شرکت در مسابقات قهرمانی کشوراعلام شد .

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان ، این برنامه بر اساس اعلام زمان بندی رقابتهای کشوری از سوی فدراسیون کشتی تدوین شده و در صورت هرگونه جابجایی تاریخ مسابقات از سوی آن فدراسیون ، احتمال تغییر زمان مسابقات استانی نيز وجود خواهد داشت .

1-مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی خوزستان روزهای 6 تا 8 دی ماه سالجاری .

2-رقابتهای کشتی فرنگی جوانان قهرمانی خوزستان از 20 تا 22 دی ماه سال 91 .

3-پیکارهای کشتی آزاد نوجوانان انتخابی خوزستان از تاریخ 27 تا 29 دی ماه سالجاری .

4-مسابقات کشتی آزاد جوانان قهرمانی خوزستان روزهای 4 تا 6 بهمن ماه سال 1391 .

5-پیکارهای کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی خوزستان طی روزهای 2 تا 4 اسفندماه 91.

6-رقابتهای کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی خوزستان از 9 تا 11اسفندماه سالجاری

 




ارسال توسط کورش شیرازی

کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان قهرمانی خوزستان :
آئین نامه اجرایی مسابقات ابلاغ شد.

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان ؛ آئین نامه اجرایی مسابقات کشتی فرنگی و آزاد قهرمانی و انتخابی نوجوانان استان خوزستان بمنظور حضور در رقابتهای قهرمانی کشور به شرح ذیل اعلام شد .

1-مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی و انتخابی خوزستان طی روزهای 6 تا 8 دی ماه در خانه کشتی شماره یک اهواز برگزار خواهد شد .

2-مسابقات کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی و انتخابی خوزستان در روزهای 27 تا 29 دی ماه و به میزبانی خانه کشتی شماره یک اهواز برگزار می گردد .

3-کشتی گیران متولد 11 دی ماه 74 لغایت 10 دی ماه 76 میتوانند در این مسابقات شرکت نمایند . ضمن اینکه متولدین 11 دیماه 76 لغایت 10 دی ماه 77 با ارائه گواهی پزشکی و رضایتنامه محضری ولی حق حضور در رقابتها را دارند .

4-رقابتها در اوزان39 تا 42 - 46 - 50 - 54 - 58 - 63 - 69 - 76 - 85 و 100 کیلو و بدون ارفاق وزن برگزار خواهد شد .

5-وزن کشی کشتی فرنگی از ساعت 18 الی 30/18 روز چهارشنبه 6 دی ماه در اوزان 42 ، 46 ، 50 ، 54 و 58 انجام و مسابقات آنان از صبح روز بعد و وزن کشی اوزان 63 ، 69 ،76 ،85 و 100 روز پنجشنبه 7 دیماه از ساعت 16 الی 30/16 بوده و مسابقات آنان نیز از صبح روز بعد برگزار می گردد . .

6-وزن کشی  کشتی آزاد از ساعت 18 الی 30/18 روز چهارشنبه 27 دی ماه  در اوزان 42 ، 46 ، 50 ، 54 و 58 انجام و مسابقات آنان از صبح روز بعد و وزن کشی اوزان 63 ، 69 ،76 ،85 و 100 روز پنجشنبه 28 دیماه از ساعت 16 الی 30/16 بوده و مسابقات آنان نیز از صبح روز بعد برگزار می گردد . .

7-مدارک شامل شناسنامه عکسدار غیر مخدوش - گواهی تحصیلی عکسدار جدید برای کشتی گیران زیر 15 سال.- کارت بیمه ورزشی معتبر ، معرفینامه کتبی و غیر دست نویس اداره ورزش و جوانان شهرستان خواهد بود .


 




ارسال توسط کورش شیرازی

وزیر ورزش طالقانی را به عنوان سرپرست فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای منصوب كرد.

 

اين بار خبر سرپرستي وي به واقعيت گراييد

 

طالقاني بايد تا شش ماه آينده نسبت به برگزاري مجمع انتخابات رييس فدراسيون اقدام كند
وزیر ورزش و جوانان طی حکمی محمد رضا طالقانی رييس اسبق فدراسيون كشتي را به عنوان سرپرست فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای منصوب کرد.

به گزارش سايت اخبار كشتي ايران

با اين حساب حكمي كه سال گذشته بر اثر كش و قوس هاي فراوان به طور رسمي ابلاغ نشد و در نهايت مسكوت ماند ، امروز رسميت پيدا كرد و بايد ديد محمدرضا طالقاني كه سابقه قابل توجهي نيز در ورزش پهلواني دارد، پس از نزديك به 8 سال دوري از مديريت در ورزش، در ايجاد تحرك و تحول در اين رشته باستاني چه اقداماتي انجام خواهد داد.

 

در حکم محمد عباسی كه از طريق سايت وزارت ورزش و جوانان منتشر شده آمده است:

 

نظر به تعهد ، تجربه و به استناد اختیارات ذیل ماده 10 اساسنامه فدراسیون های ورزشی جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای جمهوری اسلامی ایران منصوب می شوید .

 


لازم است با هماهنگی معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای، ضمن انجام امور محوله، حداکثر ظرف شش ماه نسبت به فراهم نمودن مقدمات و برگزاری انتخابات رییس فدراسیون اقدام فرمایید .
توفیق روز افزون شما را از خداوند متعال خواستارم .




تاریخ: دو شنبه 20 آذر 1391برچسب:کشتی,کشتی پهلوانی,طالقانی,,
ارسال توسط کورش شیرازی

آیا میدانستید ( جالب و خواندنی  )

 
آیا میدانید به طور میانگین مردم از عنکبوت بیشتر می‌ترسند تا از مرگ!
آیا میدانید خطوط هوایی آمریکا با کم کردن ۱ زیتون از سالاد هر مسافر توانست ۴۰,۰۰۰$ جمع کند.
آیا میدانید ملت آمریکا بطور میانگین روزانه ۷۳,۰۰۰ متر مربع پیتزا می‌خورند.
آیا میدانید بچه‌ها بدون کشکک زانو متولد میشوند که در سن ۲ تا ۶ سالگی ظاهر می‌شوند.
آیا میدانید...

لطفا به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 13 آذر 1391برچسب:آیا,آیا می دانستید؟جالب,خواندنی,,
ارسال توسط کورش شیرازی

 

 

مدرس فدراسیون جهانی کشتی:

تغییرات اندکی در قوانین کشتی ایجاد می شود

کنستانتین میخاییلوف مدرس ازبکستانی فیلا از تغییرات بسیار اندک در قوانین کشتی خبر دارد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، میخاییلوف در این باره گفت: این تغییر قوانین آماده شده است و یک کمیته متشکل از مامیاشویلی از روسیه، دولت تورلی خانوف از قزاقستان و دزدیک از آمریکا در بوداپست روی این مسائل نظرات خود را ارائه می دهند.
وی ادامه داد: فدراسیون جهانی کشتی در روز 13 فوریه( 25 بهمن ماه) در یک جلسه در تایلند به احتمال زیاد این تغییر قوانین را تایید می کند.
میخالوف خاطر نشان کرد: احتمال تغییر اوزان یا زمان مبارزات بسیار کم است و قوانین جدید باعث می شود تا مبارزات زیبا و دیدنی تر و مشکلات داوری کمتر شود.

 

 




ارسال توسط کورش شیرازی

کشتی فرنگی جوانان انتخابی تیم ملی / اهواز :
پورلباف و محمدی نمایندگان خوزستان در جدول برگزاری مسابقات.

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان و بنا به اعلام کمیته جدول فدراسیون کشتی ، حسین پورلباف و امید محمدی بعنوان کادر جدول مسابقات کشتی فرنگی جوانان انتخابی تیم ملی که طی روزهای 15 تا 17 آذرماه در کلان شهر اهواز برگزار خواهد شد ،انتخاب گردیده اند .

اضافه می نماید نامبردگان از جدول نویسان با سابقه کشتی خوزستان بوده که سابقه چندین دوره حضور در کادر جدول مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی را دارا می باشند.




ارسال توسط کورش شیرازی

كشتي آزاد جوانان قهرماني كشور/

بروجرد میزبان رقابتها شد

اعلام بخشنامه مسابقات

مسابقات كشتي آزاد جوانان قهرماني كشور روزهاي 25  تا 27 بهمن ماه در شهرستان بروجرد برگزار خواهد شد.

 


به گزارش روابط عمومي فدراسيون كشتي، شرايط برگزاري و برنامه اين مسابقات به شرح زير است:

 لطفا به ادامه مطلب بروید/



ادامه مطلب...
ارسال توسط کورش شیرازی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 48
بازدید دیروز : 24
بازدید هفته : 72
بازدید ماه : 727
بازدید کل : 106318
تعداد مطالب : 547
تعداد نظرات : 77
تعداد آنلاین : 1


<-PollName->

<-PollItems->


Up Page