کشتی شوشتر
wrestlingshoushtar

غلامرضا تختی

غلامرضا تختی

 

لقب: قهرمان المپیک و جهان

نام مستعار: جهان پهلوان تختی

سن: 37 سال (1309- 1346)

وزن: قهرمان در سه وزن 79، 87 و 87+ کیلوگرم

رکورد: ۴ طلا، ۴ نقره (3مدال در المپیک – 4 مدال جهانی – 1 مدال در بازی های آسیایی)     

نام تیم/باشگاه: فولاد

توضیحات:



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 27 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط کورش شیرازی

مسابقات کشتی آزاد انتخابی آموزشگاه های استان خوزستان جهت شرکت در مسابقات قهرمانی آموزشگاه های کشور طی روز سه شنبه 31 مرداد در خانه ی کشتی شماره یک اهواز برگزار می گردد.

کسانی حق شرکت در این مسابقات را دارند که در مسابقات قهرمانی استان مقام اول یا دوم را کسب کرده باشند. مسابقات با یک کیلو ارفاق برگزار خواهد شد.

بر این اساس از شوشتر افراد ذیل به این مسابقات دعوت خواهند شد:

32کیلوگرم علی حکمتی

42کیلوگرم مهدی علیجانی

53کیلوگرم آرشام صباحی

66کیلوگرم سیدمهدی صالحی نیا

گفتنی است مسابقات قهرمانی آموزشگاه های کشور 5 لغایت 8 شهریور در شهرستان همدان برگزار خواهد شد.




تاریخ: پنج شنبه 26 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط کورش شیرازی

مرحله فینال کشتی آزاد جوانان لیگ منطقه ای باشگاههای کشور / تربت حیدریه :
مرحله فینال کشتی آزاد جوانان لیگ منطقه ای باشگاههای کشور / تربت حیدریه :
اعضای تیم پتروشیمی اروند بندرامام (ره) نماینده استان خوزستان معرفی شدند .
         

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان ، اسامی نفرات تیم منتخب کشتی آزاد جوانان پتروشمی اروند بندرامام (ره)نماینده استان خوزستان در رقابتهای مرحله فینال کشتی آزاد جوانان لیگ منطقه ای باشکاههای کشور که طی روزهای 30 مردادماه لغایت یکم شهریور ماه در شهرستان تربت حیدریه برگزار خواهد شد ، به شرح ذیل اعلام شدند  .
بنابراین گزارش این نفرات میبایست ساعت 17 روز شنبه 28  مرداد ماه با در دست داشتن اصل شناسنامه عکسدار ، یک قطعه عکس ، کارت بیمه ورزشی ، معرفینامه اداره ورزش و جوانان یا هیئت کشتی شهرستان مربوطه خود را به سرپرست اردو در محل خانه کشتی شماره یک اهواز معرفی نمایند.
گفتنی است اردوی مذکور تا زمان اعزام تیم به مسابقات ادامه خواهد داشت.
50 کیلوگرم: داریوش رستمی (میانکوه) .
55 کیلوگرم:فائز عراری زاده ( بندرامام ره) رضا حسنکی (شوشتر).
60 کیلوگرم :امین بنی چوله (امیدیه) مهران فلاحی (بندرامام 
ره) . .
66 کیلوگرم :مرتضی حاجی زاده (شوشتر)  محمد قزلوند (بندرامام ره) .
74 کیلوگرم :عماد غبیشاوی (امیدیه) .
84 کیلوگرم :سیدمحمدحسن دهبان پور(امیدیه) .
96 کیلوگرم :ارشک خدادادی (اهواز)  .
120 کیلوگرم:مجتبی مرادی(دزفول)  .

مربیان:جمشید جمالی زاده(بندرامام ره) حمید ارجمندپور(شوشتر)سیدمهدی ایوبی (شوشتر)سعید سبحانی (دزفول).

داوران :محمدعلی پیمانپور (دزفول)محسن جلیلیان (خرمشهر)

سرپرست :فیصل حاجی زاده (بندرامام ره) .




تاریخ: پنج شنبه 26 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط کورش شیرازی

رقابتهای کشتی فرنگی المپیک 2012 لندن گزارش تصویری - 122
رقابتهای کشتی فرنگی المپیک 2012 لندن

قاسم رضایی با شایستگی فینالیست شد
توتروف روس حریف نماینده ایران
فینال وزن 96 کیلوگرم قهرمان تیمی المپیک را مشخص می کند

       
قاسم رضایی فرنگی کار وزن 96 کیلوگرم کشورمان با شایستگی به دیدار فینال رقابتهای المپیک 2012 لندن راه یافت.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رضایی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف جنگ ایلدیم از ترکیه رفت و در سه تایم با نتایج صفر بر 2، یک بر صفر و یک بر صفر 2 بر صفر به پیروزی رسید. رضایی در تایمهای دوم و سوم با اجرای باراندازهای بی نقص راهی دور سوم شد.
قاسم رضایی در دور سوم مقابل الکسانیان از ارمنستان با اجرای باراندازهای زیبا با نتیجه 2 برصفر و یک بر صفر به برتری رسید تا درمرحله نیمه نهایی به مصاف وینیور استرادا فالکون از کوبا برود.
در مسابقه مرحله نیمه نهایی رضایی با شگرد دیدنی خود بارانداز و بیرون انداختن حریف در دو تایم با نتیجه 2 بر صفر و یک بر صفر به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد.
در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی این وزن رستم توتروف از روسیه با شکست دزیچنکا از بلاروس فینالیست شد تا دیدار بین این کشتی گیر روس و قاسم رضایی قهرمان تیمی المپیک 2012 لندن را از بین تیمهای ایران و روسیه مشخص کند.این مسابقه ساعت 23:15 دقیقه به وقت تهران برگزار می شود.




تاریخ: سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط کورش شیرازی


رقابتهای کشتی فرنگی المپیک 2012 لندن گزارش تصویری - 1212

تشويق عبدولي از سوي تماشاگران حاضر در سالن اكسل
داور مسابقه هو شد
اشک های دلاور کشتی ایران
       
,پس از شكست عبدولي برابر حريف فرانسوي‌اش كه با ناداوري رقم خورد، در حالي كه دلاور کشتی ایران در كنار تشك كشتي گريه مي‌كرد، تمام تماشاگران حاضر در سالن اكسل نماينده ايران را تشويق و داور مسابقه را هو مي‌كردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در حالي كه در اين مسابقه به طور واضح سر سعيد عبدولي فرنگی کار وزن 66 کیلوگرم کشورمان را بريدند، اما داوران تاکید بر رای غیرعادلانه خود کردند .




تاریخ: سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط کورش شیرازی

  رقابتهای کشتی فرنگی المپیک 2012 لندن/

رقابتهای کشتی فرنگی المپیک 2012 لندن گزارش تصویری - 127رقابتهای کشتی فرنگی المپیک 2012 لندن گزارش تصویری - 128رقابتهای کشتی فرنگی المپیک 2012 لندن گزارش تصویری - 123

رقابتهای کشتی فرنگی المپیک 2012 لندن/

سعید عبدولی با ناداوری از دور رقابتها کنار رفت
لورینچ و کیم فینالیست وزن 66 کیلوگرم شدند
       
استیو گینو قهرمان المپیک پکن با شکست در سه تایم مقابل کیو هون وو از کره جنوبی، باعث شد تا سعید عبدولی فرنگی کار شایسته وزن وزن 66 کیلوگرم کشورمان از دور رقابتها کنار برود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، عبدولی که با ناداوری در دور سوم مقابل گینو شکست خورده بود، به این ترتیب از دور مسابقات کنار رفت و در عین شایستگی نتوانست به حق خود مدال طلای المپیک برسد.
دیدار فینال وزن 66 کیلوگرم بین توماس لورینچ از مجارستان و هیون وو کیم از کره جنوبی برگزار می شود. لورینچ درمرحله نیمه نهایی از سد تسخادایا از گرجستان گذشت.




تاریخ: سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط کورش شیرازی

 

باشگاه کشتی فرهنگ شهر گرفتار کم محلی مسئولین شهری شده و از اولین امکانات لازم هم محروم است. این باشگاه با داشتن سابقه درخشان در حال تعطیل شدن است. نداشتن آب سرویس های بهداشتی وسایل گرمایشی و سرمایشی حتی در حد یک پنکه مساحت 70متری حیاط .

آقای حاج اصغر آرامی و بنده کورش شیرازی در شرایط بسیار سخت با توجه به نبود ابتدایی ترین امکانات و نامساعد بودن هوا باشگاه را سرپا نگه داشته ایم. همه ی مسئولین شهری هم در جریان هستند اما متاسفانه با کوتاهی از وظیفه خود شانه خالی کرده اند و تنها سالن فعال در قسمت جدید شوشتر که نیمی از جمعیت شهر را شامل می شود را به حال نیمه تعطیلی کشانده اند. آینده دارانی چون مهدی علیجانی سید مهدی صالحی نیا همایون کرم پور کیانوش رضایی و... باید کشتی را رها کرده و در خیابان ها سرگردان شده گرفتار انواع مشکلات اخلاقی که متاسفانه امروزه در جامعه ما کم نیستند بشوند. مسئولین بدانند که باید پاسخ گوی این اهمال کاری باشند.

از هر دلسوزی که این مطلب را می خواند خواهشمندیم که به هر صورت که می تواند مشکل را به گوش مسئولین یا روزنامه ها و صداو سیما برساند مگر اینکه چاره ای اندیشیده شود.

باتشکر




تاریخ: سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط کورش شیرازی

http://www.iawf.ir/images//Content/Contents/PicService/22ad0c5c-82c6-4edd-a542-77dd192260a3/AY7I3303.JPG

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط کورش شیرازی

 امید نوروزی دومین مرد طلایی کشتی ایران/بهترین نتیجه کشتی در المپیک ها پس از انقلاب اسلامی/ شاگردان محمد بنا تاریخ ساز شدند
رقابت‌های کشتی فرنگی المپیک 2012 لندن/
امید نوروزی دومین مرد طلایی کشتی ایران/بهترین نتیجه کشتی در المپیک ها پس از انقلاب اسلامی/ شاگردان محمد بنا تاریخ ساز شدند

بهترین نتیجه کشتی ایران در المپیک های پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با کسب مدال طلای امید نوروزی فرنگی کار شایسته ای وزن 60 کیلوگرم به دست آمد.

       

امید نوروزی کشتی گیر تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با پیروزی در دیدار فینال وزن 60 کیلوگرم رقابت های کشتی فرنگی المپیک 2012 لندن افتخاری دیگر برای کشتی ایران کسب کرد.

 به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، امید نوروزی در مبارزه نخست خود به مصاف جیانگ شنگ از چین رفت و توانست این کشتی گیر را در سه تایم و با نتایج 1- صفر ، صفر- 2 و 1- صفر شکست دهد. وی در دور دوم به مصاف ایوو آنگلوف نفر سوم جهان از بلغارستان رفت و توانست در یک کشتی زیبا با نتیجه 1- صفر و 3- صفر این کشتی گیر را شکست دهد. نوروزی در دور سوم به مصاف آلمات کبیسبایف نفر دوم رقابت‌های جهانی 2011 استنابول از قزاقستان رفت و در دو تایم با نتایج مشابه 3 بر صفر این کشتی گیر را شکست داد. نوروزی برای حضور در دیدار فینال در دور چهارم  و مرحله نیمه نهایی به مصاف ریوتارو ماتسوموتو از ژاپن رفت و با نتیجه مشابه 1 بر صفر در دو تایم این کشتی گیر را شکست داد و مقتدرانه به دیدار فینال راه یافت. نوروزی در دیدار فینال  رواز لاشخی از گرجستان را در دو تایم و با نتایج مشابه 1 بر صفر شکست داد و مدال طلای المپیک را از آن خود کرد.

این دومین مدال طلای کشتی فرنگی ایران در المپیک 2012 لندن است، دیروز نیز حمید سوریان نابغه کشتی فرنگی ایران در وزن 55 کیلوگرم صاحب مدال طلا شده بود، تا شاگردان محمد بنا بهترین مربی کشتی فرنگی جهان یک نتیجه تاریخی را رقم بزنند و اقتدار و بزرگی خود را به رخ جهانیان به کشانند. درود بر بزرگی شما فرزندان دلاور ایران اسلامی

به این ترتیب با کسب این مدال طلا، بهترین نتیجه کشتی ایران در المپیک ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی بدست آمد تا ورزش اول کشور بار دیگر شایستگی و بزرگی خود را ثابت کند.

فردا در روز پایانی این رقابتها سعید عبدولی در وزن 66 کیلوگرم و قاسم رضایی در وزن 96 کیلوگرم به مصاف رقبای خود می روند.

 




تاریخ: سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط کورش شیرازی

سموم بدن خود را به راحتی ازبین ببرید

بهتر است بدن خود را با این شش ماده غذایی سم‌‌زدایی كنيد و شیوه زندگی‌ خود را تغییر دهید. اگر می‌‌خواهید وزنتان را کاهش دهید و یا به انرژی بیشتری نیاز دارید و یا می‌خواهید رنگ چهره‌تان شاداب‌تر شود و یا درصدد تقویت روحیه خود هستید بهتر است بدن خود را با این مواد سم‌زدایی کنيد:



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط کورش شیرازی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 24
بازدید هفته : 52
بازدید ماه : 707
بازدید کل : 106298
تعداد مطالب : 547
تعداد نظرات : 77
تعداد آنلاین : 1


<-PollName->

<-PollItems->


Up Page