کشتی شوشتر
wrestlingshoushtar

درخشش کشتی گیران نوجوان خوزستان در مسابقات کشتی پهلوانی نوجوانان کشور

تهران قهرمان مسابقات کشتی پهلوانی نوجوانان کشور

تیم استان تهران قهرمان مسابقات كشتی پهلوانی نوجوانان كشور شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای، با پایان یافتن مسابقات كشتی پهلوانی نوجوانان كشور  كه در مجموعه ورزشی شهید معتمدی تهران (كارگران) برگزار شد سرانجام تیم استان تهران توانست با 286 امتیاز از دیگر رقبای خود پیشی گرفته و به عنوان قهرمان این دوره از مسابقات کشتی پهلوانی نوجوانان کشور انتخاب گردد.

استانهای مازندران، كردستان،فارس،همدان، البرز به ترتیب با امتیازهای 263، 262، 261، 244و 241 مقام های دوم تا ششم را از آن خود کردند. تیم خوزستان به مقام با ارزش هشتم این رقابت ها دست یافت.

کشتی گیران خوب خوزستان در پایان مسابقات توانستند با یک نشان طلا - یک نقره- یک مقام چهارم -یک پنجم و یک ششم توانستند افتخاری دیگر برای خوزستان رقم بزنند.در وزن 100 کیلوگرم احمد میرزازاده با کشتی های زیبا توانست تمام رقبای خود را شکست دهد و در کشتی فینال با کشتی گیر خوب تهران در یک کشتی دیدنی در حالی که تماشاگران تهرانی به تشویق بی امان حریف می پرداختند توانست این حریف را نیز با ضربه فنی شکست دهد و به پهلوانی ایران دست یابد.در وزن 58 کیلوگرم مهدی علیجانی نیز که تا قبل از فینال توانسته بود همه ی حریفان خود از جمله کشتی گیران قدرتمندی از تهران و مازندران را در کشتی های نزدیک و سخت شکست دهد در فینال به کشتی گیر خوب کردستان که در کشتی پهلوانی تبحر داشت کشتی را واگذار نمود و به مقام با ارزش دوم ایران دست یابد. در وزن 46 کیلوگرم نیز علی حکمتی فر تنها با یک باخت به کشتی گیر همدان در دور اول با شکست همه ی حریفان به مقام چهارم رسید. یادآور می شود چون کشتی پهلوانی طبق جدول قدیم کشتی برگزار می گردد و سوم مشترک ندارد در کشتی رده بندی بار دیگر با کشتی گیر همدان که ماقبل فینال بازنده شده بود روبرو شد که باتوجه به نتیجه کشتی اول حکمتی فر بازنده اعلام و چهارم شد. 

شایان ذکر است ریز نتایج در اوزان 42 تا 100 کیلوگرم به شرح ذیل اعلام می گردد.

وزن 42 کیلوگرم: 1. محمد مهدی دلیر (تهران)، 2. جواد رستمی (مازندران)، 3. علی خجبری (همدان)، 4. امین سبحانی (كرمانشاه)، 5. افشین محمدی (فارس)، 6. رضا شاه مردای (البرز)

وزن 46کیلوگرم: 1. حسین نظری (كرمانشاه)، 2. احمدرضا داداشی(تهران)، 3. حمبدرضا بیگلری (همدان)، 4. علی حكمتی فر (خوزستان)، 5. مهدی حیدر (یزد)،  6. كمیل حسنی (كرمان)

وزن 50 کیلوگرم: 1. حسن طاهری (تهران)،  2. علیرضا كشاورز (فارس)،  3. حسین رسولی (مازندران)، 4. محسن محبی (كرمان)، 5. هومن میرزایی (کردستان)، 6. محمد حنیفی (البرز)

وزن 54 کیلوگرم: 1. حامد رحیمی (البرز)، 2. محمد صادقی (مازندران)، 3. میلاد رضایی(تهران)، 4. مجتبی غلامی (همدان)، 5. مجید صالحی (چهارمحال و بختیاری)، 6. محمد كاظم عیسی زاده (یزد)

وزن 58 کیلوگرم: 1. مبین اله مرادی (كردستان)، 2. مهدی علیجانی (خوزستان)،  3. مهدی حسن آبادی (كرمانشاه)،  4. مجتبی محمد نیا (البرز)، 5. حمیدرضا علی بخشی (همدان)،  6. سید حسین حسینی (مازندران)

وزن 63 کیلوگرم: 1. جواد تركاشوند (قزوین)،  2. رضا سیفی (همدان)،  3. امیر حسین آریایی نژاد (مازندران) 4. محمد مهدی اسدی(ایلام)، 5.محمدمهدی بیگی (یزد)،  6. زانا امانی (كردستان)

وزن 69 کیلوگرم: 1. مجید احمدی (كردستان)،  2. سید پوریا افرا (فارس)، 3. مهدی یعقوبیان (مازندران)،  4. مهیار فیض الهی (البرز)، 5. رضا افتخاری (تهران)، 6. محمدرضا مرادیانی (كرمانشاه)

 وزن 76 کیلوگرم: 1. رضا شكاری (مازندران)، 2. شایان صداقی (تهران)،  3. علیرضا یوسفی (البرز)، 4. سامان ستوده (فارس)،  5. مهدی كاكاوند (كرمانشاه)،  6. محمد رضا نهادی (خوزستان)

 وزن 85 کیلوگرم: 1. سجاد حبیبی (تهران)، 2. امیر حسین برزگر (مازندران)، 3. امید نصرتی (كردستان)، 4. عباس نادری (همدان)،  5. سید مهدی صالحی نیا (خوزستان)،  6. امیر مهدی عسگری (قزوین)

 وزن 100 کیلوگرم: 1. امین میرزا زاده (خوزستان)، 2. علی محمد نوری (تهران)، 3. سینا شاكری (مازندران)، 4. سید سعید هاشمی (فارس)، 5. رضا كزازی (همدان)، 6. پرهام حسامی (كردستان)

 در پایان خاطر نشان می گردد: تیم ورزش زورخانه ای شهید حاج مهدی عراقی استان تهران در اختتامیه این دوره از رقابتها به هنرنمایی پرداخت.

یادآور می شود رقابتهای کشتی پهلوانی نوجوانان کشور روزهای پنجشنبه و جمعه (20و21 شهریورماه جاری) برگزار گردید.




ارسال توسط کورش شیرازی

کشتی فرنگی و آزاد جوانان قهرمانی باشگاههای خوزستان /اهواز :
اعلام شرایط وزمان برگزاری مسابقات.

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان ، شرایط و زمان برگزاری مسابقات کشتی فرنگی و آزاد جوانان قهرمانی باشگاههای خوزستان به شرح ذیل اعلام شد.
1-مسابقات در اوزان 50 ، 55 ، 60 ، 66 ، 74 ،84 ، 96 و 120 کیلوگرم برگزار می شود .
2-کلیه کشتی گیران متولدین 11 دی 1373 لغایت 10 دی 1376 حق شرکت در مسابقات را دارند. ضمن اینکه متولدین یک سال کوچکتر نیز می بایست علاوه بر داشتن مدارک عمومی ، رضایتنامه محضری ولی و گواهی پزشکی ارائه نمایند.
3-مدارک شامل پاسپورت یا شناسنامه عکسدار غیر مخدوش ، کارت بیمه ورزشی ، کلیه کشتی گیران بند 2 همین بخشنامه نیز می بایست با شناسنامه عکسدار در مسابقات شرکت نمایند ، معرفینامه غیر دست نویس و غیر مخدوش اداره ورزش و جوانان می باشد .
4-مسابقات کشتی فرنگی روزهای 19 و 20 شهریورماه در اهواز برگزار می شود. وزن کشی از ساعت 18 الی 19 روز چهارشنبه 19 شهریور با یک کیلو ارفاق برگزار می گردد و پیکارها نیز از صبح روز بعد از وزن کشی انجام خواهد شد .
5-مسابقات کشتی آزاد طی روزهای 26 و 27 شهریور در اهواز برگزار می شود .وزن کشی کلیه اوزان از ساعت 18 الی 19 روز چهارشنبه 26 شهریورماه با دو کیلوگرم ارفاق وزن انجام می شود و رقابتها نیز از صبح روز بعد از وزن کشی آغاز خواهد شد .
6-کلیه شهرستانها موظفند لیست اسامی تیم خود را از طریق دورنگار در کشتی فرنگی تا تاریخ 17 شهریورماه و در کشتی آزاد تا تاریخ 24 شهریورماه به شماره تلفکس 06113835589 ارسال نمایند.
7-تمامی سرپرستان تیمها موظفند جهت پذیرش ساعت 16 روز وزن کشی نسبت به ارائه مدارک کشتی گیران مربوطه به نماینده هیئت کشتی استان اقدام نمایند.
8-کلیه شهرستانها موظفند مربیانی را که دارای دفترچه مربیگری هستند جهت همراهی تیم معرفی نمایند .ضمن اینکه مربیان میبایست در کلنیک مربیگری مسابقات 30 دقیقه پس از اتمام وزن کشی برگزار می گردد ، شرکت نمایند. حضور کلیه مربیان و ارائه دفترچه مربیگری در جلسه مذکور الزامی است . بدیهی است مربیان غایب در کلینیک حق مربیگری در مسابقات را نخواهند داشت.

9-تمامی کشتی گیران فقط می توانند در یکی از دو رشته آزاد و فرنگی(فقط یک رشته ) در مسابقات مذکور شرکت نمایند .




ارسال توسط کورش شیرازی

کسب مقامی دیگر توسط کشتی گیر دانشجوی بسیج فرهنگ شهر شوشتر

اسماعیل عزیزی سوم شد.

در پایان رقابت های کشتی آزاد و فرنگی دوازدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور تیم های دانشگاه جامع علمی کاربردی مازندران و دانشگاه تهران به ترتیب در رشته های آزاد و فرنگی به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافتند. در رقابتهای کشتی آزاد که با شرکت 119 کشتی گیر از 43 دانشگاه برگزار شد تیم دانشگاه جامع علمی کاربردی مازندران با 52 امتیاز به مقام نخست دست یافت ، تیم دانشگاه فنی حرفه ای مازندران با 34 امتیاز دوم شد و تیم دانشگاه تهران با 29 امتیاز سوم شد.

در این میان نام کشتی گیر دیگری از باشگاه کشتی بسیج فرهنگ شهر به نام اسماعیل عزیزی به چشم می خورد که توانست به مقام ارزشمند سومی دانشجویان کشور دست یابد .یادآور می شود آقای عزیزی دانشجوی دانشگاه شهید چمران اهواز است

در ادامه رده بندی انفرادی به شرح ذیل می باشد  

وزن 57 کیلوگرم :

علیرضا عالمیان از دانشگاه علی و کاربردی مازندران با غلبه بر سیدفوائد حیدری از غیرانتفاعی طوس خراسان بر سکوی قهرمانی ایستاد و مقام سوم مشترک نیز به محمد وردی چاری از دانشگاه تربیت مدرس و ساحل شاه بازان از دانشگاه علوم کشاورزی ساری رسید.

وزن 61 کیلوگرم:

مرتضی درزی از علمی و کاربردی مازندران قهرمانی شد و فرید دژم خو از دانشگاه تهران به عنوان نایب قهرمانی رسید.در این وزن مهدی بهادر از دانشگاه اصفهان و مجید امینی از غیرانتفاعی آمل برسکوی سوم مشترک تکیه زدند

وزن 65 کیلوگرم:

عرفان حسینی یزدی از دانشگاه تهران به مدال طلا رسید و شهریار تقوی از دانشگاه فنی و حرفه ای مازندران دوم شد.محمدگله دار از دانشگاه آیت اله بروجردی و اسماعیل عزیزی از دانشگاه شهید چمران اهواز نیز سوم شدند.

 

وزن 70 کیلوگرم :

مدال طلا به امیرحسین بازگیر از دانشگاه شهید بهشتی رسید و صابر بروشک از دانشگاه تبریز نقره ای شد.در همین وزن، محمدرضا گرگانی از دانشگاه فنی و حرفه ای مازندران و حر خلیلی از دانشگاه علمی و کاربردی مازندران سوم شدند

 

وزن 74 کیلوگرم :

مجید فقیه عبدالهی از دانشگاه فنی و حرفه ای مازندران مدال طلا را از آن خود کرد و رضا نیک نژاد از دانشگاه غیرانتفاعی محدث نوری به مدال نقره دست یافت .یاسر محمدی از دانشگاه پیام نور مازندران و فرشاد محمدی از دانشگاه خوارزمی به مدال برنز و سکوی سوم مشترک رسیدند.

وزن 84 کیلوگرم :

مدال طلا به محمدعلی کلانتری از دانشگاه فنی و حرفه ای مازندران رسید و مهدی باباجان تبار از دانشگاه علمی و کاربردی مازندران به نشان نقره رسید. مهدی دینی از دانشگاه بوعلی سینا و حیدرعلیزائی از دانشگاه فردوسی مشهد برسکوی سوم مشترک ایستادند.

وزن 97 کیلوگرم

داریوش تقی زاده از دانشگاه علمی و کاربردی مازندران اول شد ، سینا غلامی از دانشگاه غیرانتفاعی قائمشهر دوم شد و عارف خلفیان از دانشگاه شهرکرد و حسن رضایی دوست از دانشگاه تهران سوم شدند

وزن 125 کیلوگرم :

گردن آویز طلا به هادی جانبازی از دانشگاه علمی و کاربردی مازندران رسید و علی چالوشی از دانشگاه تهران به مدال نقره دست یافت.در این وزن، حسام لاله دایی از دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل و احسان رضایی از دانشگاه خوارزمی سوم شدند.

 




ارسال توسط کورش شیرازی

کشتی آزاد و فرنگی جوانان قهرمانی باشگاههای خوزستان :
اعلام تاریخ برگزاری مسابقات.

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان ، زمان برگزاری رقابتهای کشتی آزاد و فرنگی جوانان قهرمانی باشگاههای خوزستان بمنظور شرکت در پیکارهای قهرمانی کشور به شرح ذیل اعلاشد .
ضمن اینکه خبرهای تکمیلی در این مورد متعاقباٌ اعلام خواهد شد.
1-رقابتهای کشتی فرنگی جوانان قهرمانی باشگاههای خوزستان روزهای 19 تا 20 شهریورماه در اهواز و بر روی 3 تشک  .
2-مسابقات کشتی آزاد قهرمانی باشگاههای خوزستان روزهای 26 تا 27 شهریورماه در اهواز و بر روی 3 تشک.

 




تاریخ: چهار شنبه 5 شهريور 1393برچسب:جوانان,کشتی جوانان,کشتی جوانان شوشتر,کشتی شوشتر,
ارسال توسط کورش شیرازی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 76
بازدید دیروز : 24
بازدید هفته : 100
بازدید ماه : 755
بازدید کل : 106346
تعداد مطالب : 547
تعداد نظرات : 77
تعداد آنلاین : 1


<-PollName->

<-PollItems->


Up Page