کشتی شوشتر
wrestlingshoushtar

طی بخشنامه ای به هیئت های کشتی سراسر کشور/

فدراسیون خواستار تعیین زمان مسابقات انتخابی استانها شد
قهرمانی کشور مرحله اول انتخابی تیمهای ملی

فدراسیون کشتی طی بخشنامه ای به هیئت های کشتی سراسر کشور خواستار تعیین زمان مسابقات انتخابی استانها در تمامی رده های سنی و اعلام به فدراسیون تا پایان مهرماه سالجاری شد.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، با توجه به ابلاغ فرآیند انتخاب تیمهای ملی کشتی کشور به هیئت های کشتی سراسر کشور و به منظور تحقق عدالت در انتخاب کشتی گیر برتر در هر وزن از پائین ترین سطوح تا سطح ملی، طی این نامه از هیئت های کشتی سراسر کشور خواسته شده است، زمان برگزاری مسابقات انتخابی آن استان در مقاطع سنی مختلف نوجوانان، جوانان و بزرگسالان را به منظور اعزام نماینده و ناظر حوزه مدیریت تیمهای ملی در مسابقات انتخابی آن استان حداکثر تا پایان مهرماه به فدراسیون کشتی اعلام نمایند.

هدف از این کار ایجاد عدالت در انتخاب بهترین کشتی گیران استانی برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور بعنوان مرحله اول مسابقات انتخابی تیم های ملی می باشد.

 




ارسال توسط کورش شیرازی

کشتی آزاد و فرنگی جوانان لیگ باشگاههای خوزستان :
شرایط و زمان برگزاری مسابقات اعلام شد.





به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان ، رقابتهای کشتی آزاد و فرنگی لیگ متمرکز باشگاههای خوزستان در سالجاری با برگزاری مسبقات در رده سنی جوانان آغاز خواهد شد .

 

بنابراین گزارش این مسابقات 12 مهرماه و با کشتی فرنگی جوانان و به شرح ذیل آغاز خواهد شد .

1-مسابقات مرحله رفت کشتی فرنگی جوانان طی روزهای 12 و 13 مهر ماه در خانه کشتی شماره یک اهواز برگزار خواهد شد . مسابقات مرحله برگشت و نهایی نیز در تاریخ های 27 و 28 مهر و در شهرستان داوطلب میزبانی انجام خواهد شد .

2-مسابقات مرحله رفت کشتی آزاد جوانان در روزهای 13 و 14 مهر ماه و به میزبانی خانه کشتی شماره یک اهواز برگزار می گردد . مسابقات مرحله برگشت و نهایی نیز در تاریخ های 26 و 27 مهرماه و در شهرستان داوطلب میزبانی انجام خواهد شد .

3-کشتی گیران متولد 11 دی ماه 71 لغایت 10 دی ماه 74 میتوانند در این مسابقات شرکت نمایند . ضمن اینکه متولدین 11 دیماه 74 لغایت 10 دی ماه 75 با ارائه گواهی پزشکی و رضایتنامه محضری ولی حق حضور در رقابتها را دارند .

4-رقابتها در اوزان 50 ، 55 ، 60 ، 66 ،74 ، 84 ، 96 و 120 کیلو و با (دو) کیلوگرم ارفاق در هر وزن برگزار خواهد شد .

5-وزن کشی مرحله رفت کشتی فرنگی از ساعت 18 الی 19 روز چهارشنبه 12 مهرماه انجام و مسابقات آنان از صبح روز بعد برگزار خواهد شد .

6-وزن کشی مرحله رفت کشتی آزاد از ساعت 18 الی 19 روز پنجشنبه 13 مهر ماه انجام و مسابقات آنان از صبح روز بعد برگزار خواهد شد .

 

7-مدارک شامل شناسنامه عکسدار غیر مخدوش - کارت بیمه ورزشی معتبر ، معرفینامه کتبی و غیر دست نویس اداره ورزش و جوانان شهرستان




ارسال توسط کورش شیرازی

 

کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور / تبریز:
مسابقات در سالجاری برگزار نخواهد شد.

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان و بنا به اعلام فدراسیون کشتی ، رقابتهای کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور که قرار بود طی روزهای 29 لغایت 31 شهریورماه در تبریز برگزار گردد لغو و انجام نخواهد شد.

براین اساس نیز اردو و مسابقات انتخابی مجدد که قرار بود فردا یکشنبه 26 شهریورماه در خانه کشتی شماره یک اهواز انجام شود ، نیز انجام نخواهد شد.

 




ارسال توسط کورش شیرازی

 


بهترین غذاهای عضله آور برای مردان | linkafarin.com

غذاهای عضله آور برای مردان

بسیاری از افراد با وجود ورزش های مستمری که انجام می دهند باز هم بدنشان عضله سازی نمی کند زیرا عادات تغذیه ای صحیحی ندارند.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط کورش شیرازی

آمينوها    Amino 1000

لطفا به ادامه مطلب بروید.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 24 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط کورش شیرازی

 

ده روش موثر جهت کسب عضلات ورزیده

هر وقت به باشگاه می‌روید،افرادی را می‌بینید که بر روی یک بخش مجزایی از بدن کار می‌کنند و بدین منظور از صدها روش بهره می‌برند. آنها در واقع به نوعی ساکن باشگاه ورزشی هستند و گویی هرگز قصد ترک آن جا را ندارند.
این در حالی است که اگر این افراد به صورت جدی به محاسبه وقتی که تلف می‌کنند، می‌پرداختند هرگز به این شیوه ادامه نمی‌دادند. با این روش، سه دلیل عمده وجود دارد که مانع از انجام سریع و موثر تمرین‌ها می‌شود:
اول این که سطح هورمون رشد و تستوسترون در ۴۰ دقیقه اول یک جلسه تمرین اوج می‌گیرد و بعد از یک ساعت دچار افت می‌شود. در این نقطه زمانی دیگر این ترشح کورتیزول است که شدت می‌گیرد و این بدان معناست که هورمون‌های عضله‌ساز در این مرحله زمانی دچار تخریب می‌شوند. بنابراین با دقت به شرح موارد فوق توجه داشته باشید: جلسات تمرینی که ۹۰ دقیقه الی ۲ ساعت به طول می‌انجامند نه تنها فایده‌ای ندارند بلکه فرد را به آسیب‌های جدی مبتلا می‌سازند.

Reza-Yazdani2

 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 24 شهريور 1391برچسب:بدنسازی,کشتی, کشتی شوشتر,عضلات سخت, ,
ارسال توسط کورش شیرازی

سلام دوست عزیز (شاپرک)برای یافتن مطالب مربوط به قوانین آلیش در قسمت موضوعات روی گزینه ی آلیش کلیک کرده و مطلب مورد نظر را ببینید.

با تشکر از شما




تاریخ: جمعه 24 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط کورش شیرازی

حمایت ماهان و ماکادام از ورزش پهلوانی و زورخانه ای

 

حمایت ماهان و ماکادام از ورزش پهلوانی و زورخانه ای

مدیران عامل فولاد ماهان سپاهان و آسفالت ماکادام شرق حمایت خود از ورزش پهلوانی و زورخانه ای را اعلام نمودند .

به گزارش روابط عمومی فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای کشور، همزمان با فرا رسیدن دومین نکوداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای طی نشست علیرضا صفارزاده (رئیس فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای کشور) با محمد رضا ساکت (مدیر عامل باشگاه فولاد ماهان سپاهان) و صدراله عبدالمالکی (مدیر عامل آسفالت ماکادام شرق)، این دو مدیرعامل حمایت خود از ورزش پهلوانی و زورخانه ای را اعلام نمودند .

محمدرضا ساکت در این نشست با اشاره به اهمیت و جایگاه ورزش پهلوانی و زورخانه ای و تلاش برای تقویت یاد خدا و امیرالمومنین(ع) توسط ورزشکاران در گود زورخانه ها گفت: باشگاه فولادماهان سپاهان این افتخار را دارد که در مهم ترین، اساسی ترین،فرهنگی ترین،دینی ترین و پرافتخارترین رشته ورزشی کشور با نام ورزش زورخانه ای و هنرهای فردی تیم داری کند.

صدراله عبدالمالکی نیز با اعلام اینکه ورزش پهلوانی و زورخانه ای با برخورداری از فرهنگ قوی، وسیع و پویا قابل تعمیم به همه بخش ها و لایه های مختلف زندگی مردم درجامعه است گفت: ورزش پهلوانی و زورخانه ای تنها به یک ورزش خلاصه نمی شود و می تواند سرنوشت زندگی خیلی از افراد را با فعالیت و تلاش های خود تغییر دهد و ما بر این اساس با تیم داری خود در این رشته ارزشی حمایت خود را از توسعه مرام پهلوانی اعلام می نمائیم .





تاریخ: سه شنبه 21 شهريور 1391برچسب:حامی مالی,حامی مالی کشتی پهلوانی,کشتی ملی,
ارسال توسط کورش شیرازی


 

 

 

برای دیدن همه تصاویر لطفا به ادامه مطلب بروید.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 21 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط کورش شیرازی

 

خراسان رضوی قهرمان کشتی پهلوانی جوانان و نوجوانان کشور

 

خراسان رضوی قهرمان کشتی پهلوانی جوانان و نوجوانان کشور

خراسان رضوی میزبان مسابقات کشتی پهلوانی جوانان و نوجوانان کشور پس از دو روز رقابت های طاقت فرسا و غلبه بر رقیبان خود قهرمان این دوره از مسابقات شد ...

 


 

لطفا به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
ارسال توسط کورش شیرازی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 24
بازدید هفته : 58
بازدید ماه : 713
بازدید کل : 106304
تعداد مطالب : 547
تعداد نظرات : 77
تعداد آنلاین : 1


<-PollName->

<-PollItems->


Up Page