کشتی شوشتر
wrestlingshoushtar

 

با حكم سرپرست فدراسيون كشتي

اردوان صاحب بعنوان رئيس كميته داوران منصوب شد

 

 

افتخاری دیگر برای ورزش خوزستان به دست آمد.

اردوان صاحب بعنوان رئيس كميته داوران فدراسيون كشتي منصوب شد.


به گزارش روابط عمومي فدراسيون كشتي، در حكم صاحب آمده است: با توجه به سوابق و موقعيت تأثيرگذار جنابعالي در امر داوري كشتي جهان، جنابعالي را به عنوان رئيس كميته داوران فدراسيون كشتي منصوب مي‌كنم.

اميد است با استفاده از موجوديت كنوني داوري، تجارب گران‌بهاي پيشكسوتان اين امر و همچنان تلاش قابل توجه در رسيدن داوري كشتي ايران به جايگاه واقعي آن در جهان، موفق و مؤيد باشید.

 

 




ارسال توسط کورش شیرازی

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان ، بنا به پیشنهاد هیئت های کشتی سراسر کشور و تأیید فدراسیون کشتی مرحله رفت رقابتهای کشتی آزاد و فرنگی لیگ منطقه ای جوانان و نوجوانان کشور که پیشتر قرار بود در دهه اول تیرماه برگزار گردد ، به روزهای 17 و 18 تیر ماه موکول گردیده است .
بنابر همین گزارش تاکنون در بسیاری از گروه بندی ها استان میزبان مشخص نشده و فدراسیون کشتی با ارسال نمابری از استانهای داوطلب خواستار اعلام میزبانی شده تا پیکارها در تاریخ اعلام شده برگزار شود.
به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان ، بنا به پیشنهاد هیئت های کشتی سراسر کشور و تأیید فدراسیون کشتی مرحله رفت رقابتهای کشتی آزاد و فرنگی لیگ منطقه ای جوانان و نوجوانان کشور که پیشتر قرار بود در دهه اول تیرماه برگزار گردد ، به روزهای 17 و 18 تیر ماه موکول گردیده است .
بنابر همین گزارش تاکنون در بسیاری از گروه بندی ها استان میزبان مشخص نشده و فدراسیون کشتی با ارسال نمابری از استانهای داوطلب خواستار اعلام میزبانی شده تا پیکارها در تاریخ اعلام شده برگزار شود.
 




ارسال توسط کورش شیرازی

پس از پنج سال وقفه/

رقابتهای کشتی نونهالان قهرمانی کشور برگزار می شود

مسابقات 3 تا 5 شهریورماه

بخشنامه و شرایط برگزاری مسابقات

رقابتهای کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور پس از پنج سال وقفه روزهای 3 تا 5 شهریورماه در تهران برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، برنامه و شرایط برگزاری این رقابتها که به منظور پشتوانه سازی برگزار می شود، به شرح زیر است:


1-اوزان و شرایط سنی مسابقات : 
الف) مسابقات در اوزان 32-35-38-42-47-53-59-66-73 و85 کیلوگرم بدون ارفاق وزن برگزار خواهد شد. 
ب ) کشتی گیران متولد 11/10/77 لغایت 10/10/79 مجاز به شرکت در این مسابقات میباشند .
ج ) کشتی گیران متولد 11/10/79 لغایت 10/10/80 (یکسال کوچکتر) با رضایت نامه محضری ولی و گواهی پزشکی  می توانند در این مسابقات شرکت نمایند.(کشتی گیرانی که صغر سن گرفته باشند فقط با تاریخ تولد اولیه میتواننددرمسابقات شرکت نمایند)
د ) هر استان مجاز است با یک تیم کامل در این مسابقات شرکت نمایند.
ه ) استان ميزبان با دو تيم A,B در اين مسابقات حضور يافته و امتيازات آنان جداگانه محاسبه خواهد شد.


2- وزن کشی مسابقات : 
الف ) وزن کشی اوزان 32-35-38-42-47 کیلوگرم از ساعت 18:00 تا 18:30 روز یکشنبه 3/6/92 انجام و  مسابقات آنان در تاریخ دو شنبه 4/6/92 بر روی سه تشک برگزار خواهد شد .              
ب ) وزن کشی اوزان 53-59-66-73 و85 کیلوگرم از ساعت 15:30 تا 16:00 روز دو شنبه 4/6/92 انجام و مسابقات آنان در تاریخ  سه شنبه 5/6/92 بر روی سه تشک برگزار خواهد شد.


3 - مدارک لازم :
کلیه کشتی گیران بایستی شناسنامه عکس دار،یک قطعه عکس 4×3 جدید، کارت بیمه معتبر، کارت ملی وگواهی تحصیلی خود را همراه داشته باشند (این مدارک تا تاریخ قید شده بایستی از طریق ایمیل به فدراسیون ارسال گردد) کشتی گیرانی که شناسنامه آنان عکس دار نباشد بایستی اصل گواهینامه پنجم ابتدائی خودرا ارائه نمایند. 

آخرین دوره رقابتهای کشتی نونهالان قهرمانی سال 1387 در شهرستان شهر کرد برگزار شد.         




ارسال توسط کورش شیرازی

نتایج رقابت‌هاي كشتي آزاد قهرماني جوانان آسيا- تايلند/انفرادی و تیمی

رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی جوانان آسیا گزارش تصویری - یک2

رده‌بندی انفرادی:


50 كيلوگرم: 1- كاديان مانگال (هند) 2- مصطفي يعقوبي (ايران) 3- كوكي ايشيتاني (ژاپن) و محمودجان شاوكاتور (ازبكستان) 5- اين سانگ هيون (كره شمالي) و احمد الكعبي (يمن)

 

55 کیلوگرم: 1- تتسویا یاماساکی (ژاپن) 2- سانگ هو وون (کره شمالی) 3- عظیم ایواهوف (قرقیزستان) و ماندیپ (هند) 5- گوی هیون کیم (کره جنوبی) و یونس سرمستی (ایران)

 

60 کیلوگرم: 1- رادیپ کومار (هند) 2- کوک گوانگ کیم (کره شمالی) 3- فرزاد کولیوند (ایران) و محمدسادیک دجورایف (ازبکستان) 5- شینگو آریموتو (ژاپن) و پانک سیت دیماک (تایلند)

 

66 کیلوگرم: 1- بولات ساکایف (قزاقستان) 2- ویکاس (هند) 3- اورمات گازیبیکوف (قرقیزستان) و پیمان یاراحمدی (ایران) 5- تموخین اردینبات (مغولستان) و سائو نگو (ویتنام)

 

74 کیلوگرم: 1- مصطفی قیاسی (ایران) 2- پرادیو کومار (هند) 3- تخرون خودجیف (ازبکستان) و ساکن آتجانوف (قزاقستان) 5- زاوار کیاو (برمه) و باسان سوگت (مغولستان)

 

84 کیلوگرم: 1- علیرضا کریمی (ایران) 2- عظمت دولت بیکوف (قزاقستان) 3- سلیم خودجایف (تاجیکستان) و هیوک بیوم گوان (کره جنوبی) 5- یویا اوکاجیما (ژاپن) و تورموخ گانبولد (مغولستان)

 

96 کیلوگرم: 1- سومیت (هند) 2- یرموخامبت اینکار (قزاقستان) 3- هان گیول کیم (کره جنوبی) و یوسوکه یوشیکاوا (ژاپن) 5- آی هنگ (چین) و فخرالدین سلیم زودا (تاجیکستان)

 

120 كيلوگرم: 1- عبداله قمي (ايران) 2- اولگ بولتيم (قزاقستان) 3- اصلان بك گادويف (ازبكستان) و سارجيت (هند) 5- جي يان كيم (كره جنوبي) و زيمين دا چين (چين)

 

رده‌بندی تیمی:

 

1- هند (68 امتیاز)
2- ایران (63 امتیاز)
3- قزاقستان (55 امتیاز)
4- ژاپن (41 امتیاز)
5- ازبکستان (41 امتیاز)
6- کره جنوبی (36 امتیاز)
7- قرقیزستان (30 امتیاز)




ارسال توسط کورش شیرازی


از سوی فدراسیون جهانی کشتی

رده بندی برترین آزادکاران جهان اعلام شد

 

 

از سوی فدراسیون جهانی کشتی، رده بندی برترین آزادکاران جهان در ماه ژوئن را اعلام شد.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در رده بندی جدید فیلا از ایران حسن رحیمی دوازدهم (55 کیلوگرم) ، مسعود اسماعیل پور پنجم (60 کیلوگرم)، مهدی تقوی یازدهم (66 کیلوگرم)، صادق گودرزی چهارم (74 کیلوگرم)، میثم مصطفی جوکار ششم و احسان امینی دوازدهم (84 کیلوگرم)، حامد تاتاری پانزدهم (96 کیلوگرم) و پرویز هادی دوازدهم (120 کیلوگرم) هستند.

جایگاه مسعود اسماعیل پور و صادق گودرزی تغییری نکرده است، ضمن این که نام میثم مصطفی جوکار، حامد تاتاری و پرویز هادی به تازگی به رنکینگ اضافه شده است.

 




ارسال توسط کورش شیرازی

كميته داوران فدراسيون كشتي، مقررات جدید داوری را اعلام كرد.

به گزارش روابط عمومي فدراسيون كشتي، این مقررات به شرح زير است:

 

 

مقررات جدید داوری ارسال شده از سوی فیلا به تاریخ ماه ژوئن سال 2013


******************************************************


کمیته داوران با همکاری دپارتمان تحقیقات و آموزش این کمیته، تجزیه و تحلیل اولیه سرفصل های اصلاح شده تازه ترین مقررات داوری فدراسیون بین المللی کشتی ( فیلا ) را به اطلاع مربیان ، کشتی گیران و داوران می رساند.
لذا طبیعی است ترجمه و تشریح کامل و بند به بند مقررات جدید پس از تکمیل متعاقبا به اطلاع جامعه محترم کشتی خواهد رسید.
سرفصل های مقررات که اخیرا در کنگره فوق العاده فیلا در مسکو به تصویب رسیده و اصلاح نیز شده است، در 4 مورد پررنگ تر است که به طور خلاصه به اطلاع علاقه مندان ، مربیان ، کشتی گیران، داوران و کارشناسان اهل قلم می رسد.
1- تغییر زمان به 2 تایم 3 دقیقه ای
2- اعلام برنده با احتساب مجموع امتیازات کسب شده در 2 تایم
3- تفاوت قانون اخطار و امتیاز جریمه در رشته فرنگی و آزاد
4- امتیاز تعیین شده برای خاک کردن حریف

 

خلاصه توضیحات:

*************



ادامه مطلب...
ارسال توسط کورش شیرازی

سايت فدراسيون جهاني كشتي ديروز در خبري از اجراي مقررات جديد اين رشته خبر داد. 
به گزارش روابط عمومي فدراسيون كشتي، برگزاري مسابقات كشتي در دو زمان سه دقيقه‌اي و در نظر گرفتن مجموع امتيازات براي اعلام كشتي گير برنده از جمله قوانين جديد است.

سايت فيلا، همچنين از قوانين جداگانه كشتي آزاد و فرنگي خبر داده است.

 

لطفا به ادامه مطلب بروید/



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 18 خرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط کورش شیرازی

پیروزی کشتی در اجلاس سن پترز بورگ 

اسکواش و بیس بال رقیب ورزش اول ایران برای المپیک 2020شدند

 

سرنوشت ورزش‌های کشتی، بیس‌بال و اسکواش برای حضور در المپیک به اجلاس شهریورماه کمیته بین المللی المپیک موکول شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، یکصد و بیست و پنجمین نشست کمیته بین‌المللی المپیک چهارشنبه شب در سن‌پترزبورگ روسیه برگزار  و در این جلسه مقرر شد که بحث برای حضور کشتی و دو رشته بیس‌بال و اسکواش در المپیک 2020 به پیشنهاد هیئت اجرایی، به اجلاس شهریور ماه موکول شود.

در زمستان گذشته کمیته‌ بین‌المللی المپیک کشتی را از بین ورزش‌های اصلی بازی‌های المپیک 2020 خارج کرد و اعلام کرد که این رشته برای بازگشت مجدد به المپیک باید با هفت رشته ورزشی دیگر رقابت کند که حالا در مرحله نخست این انتخابات، کشتی به همراه رشته‌های اسکواش و بیس بال از IOC چراغ سبز گرفته‌ و این سه رشته باید در کنگره بوئنوس آیرس در شهریور ماه رقابت نهایی خود را برگزار کنند تا در نهایت یکی از آنها به جمع 25 ورزش اصلی بازی‌های المپیک 2020 اضافه شود.
سران فدراسیون جهانی کشتی در کنار کاراته، ووشو، اسکواش، سافتبال و بیسبال، ورزش‌های صعودی و صخره‌نوردی، ویک بردینگ و ورزشهای اسکیتی برای راهیابی به المپیک 2020 در مقابل اعضای هیئت اجرایی IOC از رشته خود دفاع کردند.
از سوی فدراسیون جهانی کشتی نناد لالوویچ رییس فیلا، دانیل ایگالی قهرمان نیجریه‌ای الاصل کانادا در المپیک 2000 سیدنی، جیم شر عضو پیشین کمیته‌ ملی المپیک آمریکا، کارول هاین برنده مدال برنز وزن 48 کیلوگرم کشتی زنان در المپیک لندن و لایز لگراند، نایب رییس فدراسیون کشتی فرانسه برای دفاع از این رشته د ر مقابل هیئت اجرایی IOC انتخاب شده بودند.

 

 

 




ارسال توسط کورش شیرازی

طالبی:فیلا خواستار برگزاری مسابقات با مقررات سابق شد

زمان اجرای مقررات جدید پس از بررسی اعلام می شود

 

فدراسیون جهانی کشتی با ارسال نامه ی به فدراسیون های ملی سراسر دنیا اعلام کرد، که رقابتها را براساس مقررات قبلی برگزار کنید.

بهمن طالبی رئیس کمیته داوران کشورمان با تایید این خبر گفت: فدراسیون جهانی امروز در نامه ی به فدراسیون کشتی ایران اعلام کرد که مسابقات خود را تا اطلاع ثانوی با مقررات سابق داوری برگزارکنیم.

وی خاطر نشان کرد: فیلا در این نامه تاکید کرده است مقررات جدید پس از بررسی و تایید برای اجراء به فدراسیون های ملی ارسال خواهد شد.

طالبی در پایان گفت: فدراسیون کشتی در حال مکاتبه با فیلا است که آیا رقابتهای قهرمانی آسیا در تایلند و سایر رقابتهای آسیایی و جهانی پیش رو بر اساس مقررات سابق انجام می شود و یا اینکه با مقررات جدید برگزار خواهد شد.

 




ارسال توسط کورش شیرازی

 

دعوت از جمال عبادی به اردوی تیم ملی نوجوانان

اردوي تيم كشتي آزاد نوجوانان آغاز مي‌شود

 

اردوي آمادگی تيم كشتي آزاد نوجوانان برای شرکت در رقابتهای آسیایی و جهانی طي روزهاي 7 تا 20 خردادماه در خانه كشتي شماره 2 تهران برگزار مي‌شود.

به گزارش روابط عمومي فدراسيون كشتي، اسامي نفرات دعوت شده به اين اردو به شرح زير است:

42 كيلوگرم یونس امامی (تهران) افشین رحمانی (مازندران) عرفان آیینی(توابع تهران) قاسم حیدری(البرز)
46 كيلوگرم  خیراله قهرمانی(کرمانشاه) نادر نصیری(مازندران) محمد حسن خلسه(یزد) شاهین شیری(لرستان)
50 كيلوگرم مهدی نیازی(تهران) ابوالفضل حاجی پور(مازندران) محسن شاه کرمی(لرستان) پیمان بیابانی(تهران)
54 كيلوگرم  حسین خدپور(مازندران) امین خدابخش(خراسان.ر) مجتبی عموزاده(مازندران) محمد نامجو مطلق(گیلان)
58 كيلوگرم  جمال عبادی(خوزستان) شایان حمزه(مازندران) صادق پاریاب(گیلان) مصطفی ابراهیمی(تهران)
63 كيلوگرم علی اسماعیل پور–پیمان حیدری–احمد بذری(مازندران)پیام نعمت پور(لرستان) فردین یوسفلو(زنجان)
69 كيلوگرم  کامران قاسم پور(مازندران) علیرضا نادعلی (البرز) حامد منافیان(آ.شرقی) شهریار محمودی(مازندران)
76 كيلوگرم  علی موجرلو(مازندران) آرش نیرآبادی(گلستان) مجتبی گلیچ(مازندران) دانیال شریعتی(همدان)
85 كيلوگرم  حسین شهبازی(تهران)امیرحسین میرباباشاهی(گیلان)مسعودخواجه صالحانی(تهران)خشایار شیرمرادی(تهران)
100 كيلوگرم  علی اصغر اکبری(مازندران) امیررضا امیری(لرستان) افشین غلامی(سمنان) حبیب سلطانپور(آ.غربی)


سرمربی سید مراد محمدی (مازندران)


مربیان  تورج ظفری(همدان) مجید نصرتی (گلستان) مرتضی ابتدایی(خراسان.ر) ابوالفضل اصغر زاده (سمنان) مردان کلانتری (کرمانشاه) کامبیز نورانی مقدم (لرستان) محمد کمالی(البرز) احمد پایکار (گیلان) یک مربی به معرفی هیات محترم کشتی استان تهران

سرپرست سید جعفر موسوی(خراسان رضوی)

 

 




ارسال توسط کورش شیرازی
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 341
بازدید دیروز : 276
بازدید هفته : 2229
بازدید ماه : 2184
بازدید کل : 109217
تعداد مطالب : 547
تعداد نظرات : 77
تعداد آنلاین : 1


<-PollName->

<-PollItems->


Up Page